30 órás angol üzleti nyelvtanfolyam
2023.09.18
kezdés
30 óra
10 hét
Minden
hétfőn
17:00
kezdés
3*45
perces órák
Ismertető az angol üzleti nyelvtanfolyamról
Angol üzleti nyelvtanfolyamunk alapvetően kommunikatív jellegű. Célunk az, hogy megszerettessük a nyelvtanulást, és egy olyan gyakorlatias, használható tudást adjunk tanulóink kezébe, amivel bátran meg mernek szólalni a munkahelyen. Óráinkon megismerkedünk az alapvető üzleti terminológiával, beszélgetünk a meetingek, prezentációk felépítésével, üzleti leveleket fogalmazunk, és munkahelyi szituációba keveredünk.
Az angol üzleti nyelvtanfolyam paraméterei:
- 30 órás beszédközpontú nyelvtanfolyam
- Az órák heti egy alkalommal kerülnek megtartásra
- Egy alkalommal 3 *45 perc kerül megtartásra, így a tanfolyam 10 hét alatt elvégezhető
- A tanfolyam díja: 60 000 Ft (2000 Ft / 45 perc)
- A tanfolyami díjat készpénzben, bankkártyával és átutalással is lehet teljesíteni
- A tanfolyam legalább 5 fő jelentkezése esetén indul
- A tanfolyam B1-es, alapfokú szintű
- Jelentkezni lehet a jelentkezési lap kitöltésével, vagy személyesen nyitva tartási időben a nyelviskolában
Szeretettel várunk mindenkit!
Miután elvégezted a tanfolyamot,
- magabiztosabban fogsz megszólalni angolul
- érteni fogod az angol nyelv logikáját
- meg tudsz tartani egy meetinget minden gond nélkül
- az üzleti levelezés gyerekjáték lesz számodra
- külföldi kiküldetés előtt nem fogsz gondolkodni a nyelvhasználat miatt
Kinek szól a tanfolyam?
A tanfolyamot már meglévő, legalább B1-es szintű tudással érkező hallgatóinknak ajánljuk, akik olyan vállalati környezetben dolgoznak (vagy terveznek elhelyezkedni) ahol az angol a központi nyelv, a kollégák nagy százaléka külföldi.
Tantervi tematika
A munka világa munkakör, feladatok, felelősségi körök bemutatása |
| Egyszerű jelen idő |
| Munkahely bemutatása szabályok, előírások bemutatása |
Munkahelyen mindennapi szokásos cselekvések, feladatok leírása elvárások – munkavállaló, munkáltató külső-, belső tulajdonságok leírása |
|
|
| Bemutatkozás és mások bemutatása érdeklődés kifejezése |
Munkával kapcsolatos múltbeli élmények leírása állásinterjúk |
|
|
| Javaslatok, azokra reagálás érzelmek kifejezése, azokra reagálás: meglepetés, boldogság, szomorúság, érdeklődés, közömbösség |
Projektek, tervek munkafolyamatok, lépések bemutatása |
| Egyszerű jelen idő / folyamatos jelen idő |
| Telefonbeszélgetések megkezdése és befejezése egyszerű, tényszerű információ megszerzése és továbbadása részletesebb információ megszerzésére részletes instrukciók kérése és követése |
Az aktuális munka leírása feladatok aktualizálása és felosztása |
|
|
| Munka során előforduló helyzetekben egyszerű, begyakorolt fordulatokkal kommunikáció fenntartása telefonon |
Lényeges információ megkeresése és értelmezése mindennapi szakmai dokumentumokban különböző projektek egyszerűen, világosan megfogalmazott lépéseinek értelmezése |
|
|
| Megbeszélés, értekezlet feladataihoz tartozó, világosan megfogalmazott instrukciók értelmezése ismerős témával kapcsolatos megbeszélések fő pontjainak jegyzetelése több forrásból származó rövid információ összekapcsolása és azok valaki más számára történő összefoglalása egyszerű módon (minutes) |
Szabadidő munka és magánélet egyensúlya |
| Egyszerű múlt idő / befejezett jelen idő |
| Információcsere részletes beszámoló élményekről, érzésekről, reakciókról váratlan események elmesélése |
Munkakultúra Magyarországon és a célnyelvi országokban |
|
|
| Munkával, ismerős üzleti témával kapcsolatos szövegek, dokumentumok értelmezése elintéznivaló ismertetése, változások leírása
|
Szabadidős tevékenységek a munkahelyen és a magánéletben, preferálás kifejezése múltbeli események leírása |
|
|
| Információ ellenőrzése írásban, problémákra való rákérdezés, problémák elmagyarázása elfogadható pontossággal egyszerű, közvetlen fontosságú információt közlő vagy kérő levél, feljegyzés megírása |
Üzleti kapcsolatok kialakítása, fenntartása, elérhetőségek leírása, beszélgetés udvarias befejezése |
| Melléknevek: fokozás, összehasonlítás |
| Előadás / prezentációs technikák előadás megtervezése, bevezetése, befejezése |
Termékek, szolgáltatások egyéb gyakori szolgáltatások jellemzőinek leírása |
|
|
| Információközlés vizuális eszközök használatával |
Eszközök működésének bemutatása, összehasonlítása szolgáltatásokkal kapcsolatos kevésbé előforduló begyakorolt helyzetekben való megfelelés pl. nem megfelelő áru visszavitele panasz |
|
|
| Instrukciók értelmezése |
Készen állsz?
Jelentkezési lap
Az alábbi űrlap kitöltésével jelentkezési szándékát küldi el a tanfolyamra, fizetési kötelezettséget automatikusan nem von maga után.